می خوام فراموش کنم ....

خرید بک لینک
خنده هات جون میده به زندگیم ....

بودنت کافیه که قدم های زندگی آهسته و آرام

بی استرس و تشویش

همیشه شادی را جشن بگیرد...

روزه هات قبول عزیزم.

می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نگاهت را دوست دارم,نگاهت میکنم,نگاهت شکست ستمگریست,نگاهتو ازم نگیر,نگاهت قلبمو,نگاهت را مگیر از من,نگاهت قلبمو, فریدون,نگاهت فریدون آسرایی,نگاهت که میکنم,نگاهت را, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:11

میگویند دنیا متعلق به کسانی ست که
زود از خواب بیدار می شوند
اما نه
دنیا متعلق به کسانی ست که از بیدار شدنشان خوشنودند...
پ ن : چقدر خوبه که اینجا من و تو
یه رابطه پنهانی ....
می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:11

تصمیم گرفتم از تجربیات دیگران
استفاده کنم...
آدمی که رفته را،دیگر به زندگیتانی برنگردانید؛
یعنی سعی برای بازگشتش نکنید...
این به نفع خودتان است!
او اگر آدم ماندن بود
که نمی رفت...
پس تلاش بیهوده ای است
احیای رابطه گذشته ای که
هردو از آن رنج بردید و
تنها مدت کوتاهی از آن لذت بردید!
پ ن : اما تو بمون ....
می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد mp3,اون که رفته دیگه هيچوقت نمیاد,اون که رفته محمد زارع,اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد,اون که رفته,اون که رفته داریوش,اون كه رفته ديگه هيچوقت نمياد,اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد دانلود,اون که رفته از محمد زارع,اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد داریوش, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:11

این چه نقشه ایی هست که برام کشیدی

تا کجا داره این اوضاع پیش میره

چشمهایی که حرف میزنه رو دیگه نمیخوام ببینم

دلم سکوت میخواد، دیگه تحمل این همه هیاهو رو نداره

بلندی درختا انگار داره من و تمسخر میکنه

نمیتونم درستش کنم، کاش یکی ناجی میشد ....

پ ن: فاصله ها رو بی مقدمه دوست ندارم دلم آغوش گرمت و میخواد ... کجایی؟؟!!

می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: میخوام سکوت کنم,میخوام سکوت کوچه رو, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:11

شما يه كبريت بردار
روشن كن بنداز تو يه جنگل!
به ساعت نميكشه كه همه چيز نابود ميشه!
حكايتِ بعضى آدماست
خودشون ارزشِ زيادى ندارن،
اما زندگيت رو با خاك يكسان ميكنن!
پ ن : آخه مگه با این همه درد، بازم میشه گذشت و بخشید...
می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: حکایت بعضی آدما, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10

من از جایی کم آوردم که هیچکس حرفم را نفهمید،که هم صحبت و مونسی نداشتم،که عاشقانه هایم را برای خودم مینوشتم،که با تو خیالی صحبت میکردم،گریه میکردم و میخندیدم!چگونه بین این همه آدم هیچکس نتوانست من را بفهمد؟چگونه بین این همه دوست، کسی متوجه حرف هایم نشد؟در نهایت به جایی رسیدم که سکوت حنجره ام را میدرید.از خودم میپرسم فقط یک دلیل برای زندگی کردنم چیست؟و در جواب سکوت میکنم...دلم میخواهد اسلحه ی پری داشتم و کل شهر را قتل عام میکردم..شاید اینگونه اندکی از گریه های شبانه ام را خالی میکردم... پ ن : جز تو کی میتونه بفهمه حالم و ؟؟؟ می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: چی شد که شب شد,چی شد که عاشقت شدم,چی شد که چادری شدم,چه شد که ماه مراد, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10

می ترسم از آدم ها ...آدم هایی که دست می گذارند روی تنهایی ات ...مجوزِ ورود می گیرند ...و تنهاترت می کنند ... آدم هایی که سایه می اندازند روی سرت ...و بی تفاوت، سایه سنگین می کنند ... آدم هایی که ساده می گیری بودنشان را ...و سخت می کنند گذرِ لحظه هایت را ... آدم هایی که کوهِ معرفت می شوی برایشان ...و آنها مدام می لرزانند تو را با آتشفشانِ بی معرفتی هايشان ... آدم هایی که به هزار و یک خاطره، دلبستۀ شان می شوی…و انها بدون هيچ وابستگى ميگذرند و ميروند ... پ ن ؛ گذشتن از تو، یعنی گذشتن از خودم ... می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: گذر زمان,گذر زمان شعر,گذر زمان در فضا,گذر زمان عشق,گذر زمانه,گذر زمان در عشق,گذر زمان به انگلیسی,گذر زمان متن,گذر زمان عکس,گذر زمان در معماری, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10

یک شلوار سفید دوست داشتنی داشتم که یک روز ابری پوشیدمش و موقع بازگشت به خانه باران گرفت ... گلی شد .و من بی خیال پی اش را نگرفتم به هوای اینکه هر وقت بشویم پاک می شودولی نشد ...بعدها هر چه شستمش پاک نشد ؛حتی یکبار به خشکشویی دادم که بشویند ولی فایده نداشت !!!آقایی که توی خشکشویی کار میکرد گفت :"این لباس چِرک مرده شده!"گفت :"بعضی لکه ها دیر که شود ، می میرند ؛ باید تا زنده اند پاک شوند !"چرک مُرده شد ...و حسرت دوباره پوشیدنش را به دلم گذاشت !بعید نیست اگر بگویم دل آدم هم کم ندارد از لباس سفید !حواست که نباشد لکه می شود ؛لکه اش می کنند !!!وقتی لکه شد اگر پی اش را می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: من و خیال تو,من و خيال تو,من در خیال تو به سان ماهی ام در آب,من خیال تو نیستم,من با خیال تو خوشم,من به خیال تو,من بودم و خیال تو و آسمان تنگ,من و دل همنفسیم با نفس خیال تو, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10

به برکت نور امید

امید به خدایی که همین نزدیکی هاست

آرومم ....

خدایا شکرت

می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا شکرت,خدایا شکرت که هستی,خدایا شکرت برای سلامتی,خدایا شکرت که,خدایا شکرت شعر,خدایا شکرت به خاطر عشقم,خدایا شکرت بابت همه چیز,خدایا شکرت بخاطر,خدایا شکرت که سالمم,خدایا شکرت به خاطر همه چیز, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10

صفحه بندی